Atvejo analizė
SimCorp Biuras
„SimCorp“ siūlo integruotus, aukščiausio lygio turto valdymo sprendimus pasaulyje lyderiaujančioms investicinėms organizacijoms, pensijų ir draudimo įmonėms, centriniams bankams ir nepriklausomiems turto fondams. Jų siūlomos darbų apimtys apima visą investicijų valdymo ciklą ir padeda klientams išlikti priešakyje nuolat kintančiose rinkose. „SimCorp“, kurios būstinė yra Danijoje, turi biurus didžiuosiuose pasaulio miestuose, įskaitant Niujorką.
Erdvės, skirtos dinamiškai darbo kultūrai
Dauguma „SimCorp“ darbuotojų didžiąją dalį laiko praleidžia klientų objektuose. Todėl laikas praleistas biure bendraujant su kolegomis yra didelės vertės. „SimCorp“ biuras įsikūręs puikioje Niujorko vietoje, kur vyksta dideli susibūrimai, o atviros erdvės skatina užmegzti naujus komandinius ryšius. Konferencijų salės ir pasitarimo kambariai yra laisvai prieinami kiekvienam norinčiam susikaupti ar konfidencialiai pasikalbėti. Kavinėse darbuotojai turi galimybę pailsėti ir išgerti kavos, o poilsio erdvės suteikia galimybę atgauti jėgas. Dirbant dinamišku darbo ritmu technologijos leidžia palaikyti komandinį ryšį nepriklausomai nuo darbuotojų fizinės buvimo vietos.
Geros savijautos ir produktyvumo palaikymas
„SimCorp“ biuras puikiai atspindi įmonės įsipareigojimą rūpintis darbuotojų fizine ir emocine gerove. Ergonomiškos darbo kėdės užtikrina taisyklingą sėdėseną ir suteikia komforto pojūtį. Reguliuojamo aukščio stalai skatina darbuotojus keisti darbo pozicijas dienos eigoje, o keli monitoriai suteikia geresnį matymo lauką ir apsaugo akis nuo nuovargio. Panoraminiai langai bei stiklinės sienų pertvaros leidžia į vidų patekti natūraliai dienos šviesai – tai gerina psichinę darbuotojų savijautą, didina darbingumą ir leidžia pasimėgauti miesto panoramomis.
Aprūpinti maksimaliam produktyvumui dirbant iš namų
Nors „SimCorp“ jau ilgą laiką vadovaujasi „Dirbti iš bet kur“ darbo modeliu – COVID 19 pandemija paskatino padėti kiekvienam darbuotojui susikurti tokią namų biuro aplinką, kurioje kiekvienam būtų patogu. Kompanija pasiūlė apsipirkimo internetu programą, leidžiančią darbuotojams pasirinkti reguliuojamo aukščio stalus bei ergonomiškas darbo kėdes iš HAWORTH jų namų biurams. Darbuotojai iš karto pastebėjo, kad nauji darbo įrankiai ne tik suteikė daugiau komforto, bet ir leido lengviau susitelkti į atliekamas užduotis bei padidino produktyvumą.
Štai ką apie naują biuro erdvę sako „SimCorp“ vice prezidentas James Corrigan: „Pagrindinis mūsų tikslas buvo sukurti biuro erdvę, kuri būtų jauki ir kviečianti sugrįžti, net jeigu joje nėra lankomasi kasdien. Mums labai svarbu sukurti dinamišką darbo kultūrą su funkcionaliomis darbo erdvėmis, pasitarimų kambariais ir susitikimų salėmis. Sakyčiau, kad mums tai puikiai pasisekė, kartu su architektų bei HAWORTH pagalba“.
Šaltinis: haworth.com | Vertimas: kineziterapeutė Sofija Bizauskaitė